سوله اسپیس

گروه تولیدی شیلتر به وسیله سازه اسپیس فریم این امکان را فراهم ساخته است که بنا به درخواست یا نیاز مشتریان خود انواع سوله را برای کاربرد های متفاوت بسازد. سوله توسط تولیدی شیلتر به دو شکل سوله اجاره و فروش قابل اجرا میباشد.

آیا اطلاع دارید سوله اسپیس فریم از جمله پرکاربردترین و محبوب ترین سازه های امروزی می باشد؟ آیا می دانید اسپیس فریم با داشتن کاربرد بسیار در زمینه های مختلف توانسته است جایگاهی ویژه ای را به دست آورد؟ آیا به دنبال خرید یا اجاره سوله دست دوم می باشید؟ آیا می دانید برای اجاره انواع سوله اسپیس فریم به کجا مراجعه کنید؟

اسپیس فریم سازه ای بسیار ساده و در عین حال پرکاربردی می باشد که در انواع شکل ها و رنگ های مختلفی طراحی و عرضه می گردد با توجه به قابلیت اجرای بسیار ساده این سازه در انواع فضاهای مختلف و اماکن عمومی شاهد افزایش تقاضای این سازه می باشیم. سوله اسپیس فریم با توجه به تنوع تقاضا و نیاز مشتریان در انواع ابعاد و طراحی های مختلفی تولید و به فروش می رسد. این سازه در شاخه های به طول ۱۵ سانتی الی ۴ متر با سطح مقطع ۱۵ در ۱۵ تولید شده و از نظر کیفیت در سطح کیفی مختلفی می باشد.

اجاره و فروش سوله اسپیس فریم

روز به روز نیاز به استفاده از این سازه افزایش می یابد در نتیجه شرکت های تولیدی بسیاری در زمینه ساخت و طراحی سوله های فریم اسپیس به فعالیت مشغول می باشند که برخی از مراکز تولیدی این سازه علاوه بر فروش، به اجاره سوله نیز می پردازد که مخاطبان و کاربران می توانند سوله اجرا شده را در مدت زمان مقرر مورد استفاده قرار داده و پس از برطرف کردن نیازهای خود سوله را به شرکت مربوطه برگردانند. شرکت هایی که به سوله سازی در انواع طرح ها و سایزهای مختلف مشغول هستند بایستی به این نکته توجه داشته باشند که کیفیت و کارایی و ویژگی های محصول تولید شده از اهمیت بسیاری در فروش سوله داشته و نیز از عوامل اصلی جلب نظر مشتریان و مخاطبان و در نتیجه در فروش مناسب این سازه تاثیرگذار می باشد.

انواع سوله اسپیس فریم

همانطور که در بخش قبلی ذکر کردیم سوله اسپیس فریم در انواع مختلفی با توجه به تنوع سلیقه و نیاز مشتریان به فروش می رسد. در نیم قرن اخیر با در نظر گرفتن پیشرفت تکنولوژی و فناوری شاهد تولید و طراحی روز افزون این سازه و کاربرد بسیار ان در زمینه هایی چون نمایشگاهی، انبار خودرو، انبار مواد غذایی، انبار سازمان ها و … اشاره نمود. سوله سبک خرپایی اسپیس فریم از جمله انواع این سازه بوده و از جمله بهترین و محبوب ترین انواع سوله های مورد استفاده می باشد که با توجه به قابلیت و ویژگی های بی نظیری که دارا می باشد که اولویت انتخاب و خرید مشتریان و کاربران واقع شده است. مهندسین و طراحان این سازه با استفاده از تکنیک های نوین در ساخت و تولید انواع سوله سبک توانسته اند بهترین و باکیفیت ترین سوله اسپیس فریم را تولید و نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کنند.

ساخت سوله اسپیس فریم جهت راه اندازی بازارچه

اجرای سوله نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی از مهمترین و اصلی ترین غرفه های امروزی بوده و با توجه به برگزاری نمایشگاه های متعدد در ایام مختلف سال نیاز به غرفه سازی بسیار افزایش می یابد که در این میان استفاده از سوله اسپیس فریم نمایشگاهی برای غرفه سازی بهترین و پرطرفدارترین گزینه بوده و مخاطبان می توانند با اجرای سوله نمایشگاهی بدون اینکه هزینه های بسیاری را متقبل شوند در کوتاه ترین مدت زمان با اجرا سوله می توان از قابلیت ها و ویژگی های این سازه بهره مند باشید. کاربرانی که فضای کافی برای انبار کردن و نگهداری از سوله را ندارند می توانند با اجرای این سازه در مدت زمان مشخص از ن استفاده و پس از اتمام وقت مقرر با برقراری تماس با شرکت مربوطه و دریافت نیروی مجرب سازه را باز و تحویل دهد. اجرای سوله نمایشگاهی از جمله مزیت های بسیار ویژه ای می باشد که شرکت های تولیدی با ارائه این خدمات توانسته اند بهترین و محبوب ترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

فروش و اجاره سوله اسپیس فریم

سوله دست دوم

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم اجاره سوله اسپیس فریم برای مخاطبانی که هزینه کافی برای خرید این سازه ندارند از بهترین روش های امروزی می باشد که در مقابل آن می توان گفت برای پرداخت هزینه های بسیار ارزان و پایین می توان خرید سوله دست دوم را در اولویت های خود قرار دهید. البته در این خصوص باید بسیار دقت داشته و با احتیاط عمل کنید چرا که کیفیت و کارایی سوله دست دوم برای استفاده از آن در زمینه های مختلف و طولانی مدت بسیار مهم می باشد و در صورت عدم کیفیت و مقاومت بالا می تواند مشکلات بسیاری را به دنبال داشته باشد. کاربران می توانند از فروشگاه ما جهت خرید سوله اسپیس فریم دست دوم اقدام نموده و این سازه را در کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب تهیه و برای غرفه سازی و یا استفاده در انبار شرکت و موسسه های خود مورد استفاده قرار دهند. بدون شک خرید سوله اسپیس نو در مقایسه با دست دوم این سازه بسیار گران تر محاسبه خواهد شد که البته می توانید قبل از نهایی کردن خرید خود اطلاعاتی دقیق از قیمت سوله اسپیس فریم دست اول به دست آورده و در صورتی که بودجه کافی برای تهیه این سازه ندارید، سوله دست دوم را در اولویت خود قرار دهید.

غرفه سازی در سوله اسپیس فریم
فروش سوله اسپیس فریم

فروش سوله اسپیس فریم در روزهای اخیر بیش از پیش افزایش یافته است که این موضوع نشان دهنده اهمیت استفاده از این سازه در عصر امروزی می باشد. فروشگاه ما به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین تولیدکننده و عرضه کننده این سازه و سابقه کاری بسیار درخشانی که دارا می باشد توانسته است در اولویت خریداران واقع شود. پیشنهاد میکنیم همین الان از وب سایت پیش روی خود ابتدا اطلاعاتی دقیق در خصوص سازه مدنظر خود و شرایط فروش و هزینه های ارائه شده بر انواع مختلف سوله اسپیس فریم بدست آورده و در صورت مورد تایید بودن با برقراری تماس با همکاران و پشتیبانی ما جهت خرید و اجاره سوله اسپیس فریم پروسه مربوطه را طی کرده و این سازه را تهیه نمایید. شما می توانید طبق سفارش خود این سازه را در محیط کار و آدرس درج شده در سفارش خود دریافت کنید هم چنین کارکنان ما جهت نصب سازه اقدام خواهند کرد.

09128126856
body a{text-decoration:none;}